Rahsia surirumah jadi hebat dengan Bellyna


Ini adalah kisah bagaimana seorang surirumah sepenuh masa berjaya membantu meringankan beban suami dengan mendapatkan rezeki sampingan melalui berniaga produk Bellyna. Bayangkan anak kecil baru berusia setahun dan sedang lasak namun atas semangat untuk membantu suami tersayang, seorang surirumah berjaya membuat jualan RM1456.00 dalam tempoh tak sampai sebulan!


Dengan desakan hidup dan keperluan perbelanjaan keluarga yang semakin tinggi, seorang surirumah juga perlu tahu cara untuk menambah pendapatan. Ramai orang nak berniaga itu ini. 

Ada yang pening nak pilih berniaga apa. Ada yang dah mula dan kemudian rasa tertekan sebab stok tak jalan. Modal dah habis! Cukup bulan nak kena bayar macam-macam. Majoriti usahawan mesti pernah lalui dan rasai pengalaman begitu.

Sudahnya.. Melalui bimbingan keusahawanan dari pengasas produk Bellyna, kini surirumah pun boleh senyum lebar dan memberikan keselesaan buat keluarga tersayang. Orang itu tidak lain ialah Cikpuan Azlina Ghazali, seorang usahawanita yang sangat cekal dan tekun dalam usahanya. Beliau adalah pengasas ‪#‎Bellyna‬ yang sedang viral dengan produk kopinya di media sosial.

Memang inspiring sungguh pencapaian Cikpuan Azlina ni. Dia sendiri makan dan cuba produk. Takde nak guna model-model berbayar! Sendiri buktikan keberkesanan produk tersebut. Memang orang berjaya ni lain macam perangainya :)







Di zaman GST yang penuh cabaran dan tekanan, semua orang perlu berusaha keras dan ia akan lebih mudah bila ada yang menunjukkan jalan! Sekiranya anda memerlukan jalan keluar dari kepompong belenggu kewangan, mungkin dengan berniaga adalah caranya. Dapatkan khidmat nasihat dari pengasas Bellyna ini.

Jadi lebih sihat.. lebih cantik.. lebih tenang hati!




Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan