Pengarah dan hero ini rupanya positif dadah

POLIS mengesahkan pelakon dan pengarah bergelar Datuk yang ditahan selepas dipercayai mengamuk, menampar anggota polis trafik dan menendang orang awam di Balai Polis Trafik Kota Damansara, 1.20 tengah hari, hari ini positif dadah.



Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner Mohd Zani Che Din berkata, ujian air kencing mendapati lelaki berkenaan positif dadah jenis ganja.

"Saya mengesahkan pelakon berkenaan positif dadah jenis ganja.

"Polis akan mendapatkan perintah tahanan reman terhadap suspek esok," katanya.

Portal Harian Metro hari ini melaporkan pelakon berusia 37 tahun itu secara tiba-tiba menampar anggota polis yang bertugas di kaunter Balai Trafik Kota Damansara.

Selain menampar polis dia turut menendang dua orang awam di dalam balai berkenaan.

Siasatan awal mendapati suspek datang ke balai bersama seorang rakan untuk membuat laporan polis kes kemalangan jalan raya, namun apabila anggota trafik bertanya laporan yang ingin dibuat, suspek menunjukkan mesej aplikasi whatsapp 300 artis hutang ah long.

Susulan itu, pelakon dan pengarah itu ditahan dan disiasat mengikut Seksyen 90 Akta Polis 1967 kerana berkelakuan tidak senonoh di balai polis dan Seksyen 323 Kanun Keseksaan kerana mencederakan.

Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan