Rupanya inilah buku viral Ebook-Ku Islamic IQ Book by MommyHana

Kita sedang melalui era di mana kanak-kanak berada dalam proses pembesaran yang banyak dipengaruhi oleh pelbagai jenis gadget terutamanya smartphone dan tablet. Fenomena ini memberikan impak negatif kepada perkembangan anak-anak. 

Ramai ibubapa yang tidak sedar kesan mudarat dari penggunaan gadget tersebut. Malah penggunaan berlebihan daripada gadget ini boleh mengecutkan otak anak terutamanya yang berusia di bawah 3 tahun. 

 Apa pilihan yang kita ada? 

Saya juga tidak terkecuali dari memberikan akses untuk anak-anak bermain dengan gadget untuk tempoh masa yang terkawal. Namun baru-baru ini saya diperkenalkan kepada satu gadget yang cukup bermanfaat! 

Rupa-rupanya terdapat gadget yang memang sesuai untuk anak-anak gunakan. Lebih bagus lagi ianya adalah gadget pembelajaran yang menggunakan dwi-bahasa. 

Mula-mula tu macam skeptikal juga. Entah iya.. entah tidak. Tapi bila anak saya especially yang usia 1 tahun 3 bulan (Ayden) dan yang 6 tahun (Aireessa) tu.. 

Memang suka sangat. Tengok video ya.


Ayden dah lebih mudah dijaga. Takdelah merengek memanjang.. Kalau sebelum ni asyik nak melekat dengan Mama tapi sekarang, eBookku dah cover! Kakak Aireessa pun dah pandai ambil tanggungjawab untuk tolong Ayden belajar :) 

Serius memang bagus sangat. 

Dia boleh belajar ABC, kenal objek melalui gambar, ada juga lagu-lagu islamik. Sekali lagi saya nyatakan.. Saya sangat berpuas hati dengan gadget ini untuk kegunaan anak-anak.

 

Baby Ayden dengan mama, fokus dia bila eBookku ada gambar dan bunyi.

 

Abang Imran dan Kakak Aireessa pun excited nak main gadget. Sambil main, sambil belajar!
   
***

Gadget eBookku ni viral rupanya dikalangan ibu-ibu untuk dihadiahkan kepada anak-anak mereka. Saya yang baru tahu! Produk superb ni saya perolehi dari puan Zatiha Nani Ishak atau lebih mesra dengan panggilan Cik Nani. 

Beliau merupakan seroang kaunselor laktasi yang bertauliah. Memang faham sangatlah dia dengan karenah anak-anak ni. Asalnya Cik Nani mula belikan untuk anak sahaja. 

Tapi tertarik untuk menjualnya sebab manfaat eBookku ni banyak untuk anak anak. Anak mula pandai hafal surah. Kenal transport, kenal ABC, dan yang paling best sebab anak dah kurang tantrum tanpa gadget. Ibu kepada 2 orang anak berusia 2 tahun dan 3 tahun ni mula menjadi stokis Ebookku ini sejak Ogos 2017. 

Sekiranya anda juga berminat untuk berikan yang terbaik untuk anak-anak, hadiahkan mereka dengan eBookku by MommyHana, contact Cik Nani klik terus http://ebookkuspecialedition.wasap.my ya. 

Harga biasa untuk satu eBookku by MommyHana hanyalah RM99 sahaja tapi sekarang sedang offer, hanya RM69 sahaja. Grab lekas ya!  

***

Sebagai seorang ayah penyayang (baca: perasan), saya memang recommend produk ini untuk anak-anak anda :)  Saya tabik spring kepada pencipta produk hebat ini! MommyHana awesome.   

 

Saya sangat recommend produk ini untuk anak-anak! Jom tengok video MommyHana explain tentang eBookku di bawah. Gadget yang padat dengan ilmu berguna untuk anak-anak tersayang.


Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan