Bongkar rahsia IMKK Dr. Azizan Osman


Hari ni bermula satu lagi sesi IMKK (Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan), satu seminar paling gempak dan penuh motivasi oleh pakar kejayaan #1 Asia, Dr. Azizan Osman. Ribuan manusia telah menyertai program ini yang semakin mendapat perhatian dalam 4 tahun kebelakangan ini.

Sememangnya ia satu program wajib pergi untuk ramai orang. Cuci keladak! Cuci kolam jiwa! Cuci hati dan minda. Itulah kunci kejayaan yang sebenar! Lebih lagi ianya menyulam dengan nilai-nilai islamik sebagaimana yang diterapkan dalam kehidupan sebagai seorang muslim. Walaupun begitu ini bukanlah majlis keagamaan melainkan majlis ilmu untuk benar-benar menghayati diri sendiri.

Walaupun masih ramai yang skeptikal dengan Dr. Azizan Osman namun beliau tidak mengambil pusing akan semua perkara tersebut. Beliau terus komited untuk terus membantu anak bangsa melonjak ke tahap yang lebih tinggi! Lebih hebat lagi.


Semoga yang menyertai IMKK kali ini bermula 6hb hingga 8hb May di IDCC Shah Alam akan perolehi kebaikan dan peningkatan di dunia dan akhirat!



Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan