Updated! Panas hati gara-gara buffet buka puasa di SACC Shah Alam.. SENDU!



Bulan Ramadhan ni memang kita di Malaysia akan meraikan setiap kali berbuka puasa. Ada yang rajin membeli di bazaar Ramadhan.. Ada yang akan masak sendiri.. Lebih puas hati katanya. Tapi ada juga yang teringin makan di luar. Sekali sekala apa salahnya.. Ada pulak tetamu dari jauh seperti ibubapa untuk diraikan sekali. Pasti jadi pengalaman dan kenangan manis.

Tapi..


Lain pula yang berlaku dengan kakak sorang ni (Farhana Husna). Peritnya! Ini semua gara-gara SACC Shah Alam. Kononnya dapat offer diskaun dari 11street dengan harga RM42 je seorang. 

Di groupon pula hanya RM38 kalau tak silap. 55% off katanya kat web 11street.. Memang dia diskaun 55% makanan.. Kahkahkah!

Apa yang berlaku? Memang menyedihkan SACC ni. Tak payah la korang nak berangan bajet best gi makan kat sana. Baca kisah akak ni straight dari fb dia.



Berdasarkan maklum balas dari netizen.. Katanya sudah lebih 8k offer tersebut dijual. Mana tak sesak! Tamak kelolong SACC nih. Management hancur ke laut.. Semoga apa yang berlaku ini jadi pengajaran untuk semua.

UPDATED!

Terbaru dari netizen yang turut sama terkena dengan SACC Shah Alam. Naya wey!




Total Nightmare ~ 'Where Event Dooms'
DO NOT even consider this place for your Ramadhan buffet. You are going to waste your time, big time. I am serious!

Here's why:
Our family of 8 came here for Iftar on Thursday night, 9 June 2016 and left SACC totally disappointed.

1. Most of the foods were all gone by 7:45 pm - and they were not replenished.2. The queue at every food station was terribly long - worse than the queue at a football stadium!3. Not only the food and drinks were not re-filled, by 8:15 pm all empty plates and glasses were all gone as well.4. By 8:30 pm, most of the food stations were already closed!5. As we dashed out to leave the ballroom, the queue to pay our parking tickets was unreasonably long again.

To the General Manager/Executive Chef of SACC, if you are reading this posting, please take some immediate actions. Else, you will lose more customers in the future.

Already, all our family members felt cheated tonight; It's our first and last visit to SACC! I am sure your other diners for tonight felt the same.
Adieu! Review dari Sukardi Rahmani 




Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan