MACAM MANA NAK BAHAGIAKAN KELUARGA TERSAYANG? ISTERI & IBU-IBU WAJIB TAHU!


Saya suka makan :)

Sesiapa yang kenal saya personally memang tahu saya suka makan. Malah tidak keterlaluan jika saya kata, "Kepakaran saya ialah makan."

Satu petang yang damai.. Saya santai-santai di rumah. Sesekali menjenguk group Success Magnet Business Circle di paparan telefon. Suasana di luar rumah pun sedikit mendung macam nak hujan. Anak-anak di panggil untuk masuk supaya tidak bermain dengan renyai yang mula menitis.

Rupanya isteri tersayang sedang tung-tang-tung-tang (masaklah!) di dapur menyediakan hidangan buat kami. Popiah goreng dan sos pencicah. Aduhhhhh! Punyalah sedap. Memang berselera saya.

Satu demi satu popiah saya cicahkan. Memang marvellous, awesome to the max! :)



Anak-anak pun tak lepaskan peluang. Gabungan ramuannya cukup-cukup saja dengan rasa manis, masam dan pedasnya. Just nice! Budak pun suka, apa lagi bapak budak! Haha.

Sos pencicah ni unik.

Ianya hasil resipi keluarga Cik Siti Nurain dari Tampin. Memang air tangan ibu kepada Cik Siti Nurain yang kini dikomersialkan untuk jualan. Biar lebih ramai orang dapat menikmati sos pencicah yang gunakan jenama Bonda Ku ini.

Selepas kami menikmati popiah cicah sos Bonda Ku, datang satu lagi hidangan. Mee sup! Memanglah ke laut diet saya.

Rezeki jangan ditolak, itu pesan orang tua-tua. Kan? (Nak justify makan mee sup! Haha)



Zasss.. zass.. Habis mee sup semangkuk. Amacam? Memang sedap masakan isteri saya. Tapi kali ni ada extra sedap! Kenapa ya?

***

"Yang! Apsal sedap sangat masak ni?"
"Ala.. Pakai mee kuning Delimaz bang!"

***



Patutlah. Masak mengguna mee kuning Delimaz, produk Muslim. Kenyalnya lain, tak kembang dan lebih lazat. Saya memang gemarkan mee.

Kadang-kadang tu terkena juga bila terbeli mee yang berbau kapur dan lembik. Tapi semuanya excellent dengan mee kuning Delimaz yang dijamin halal kerana sudah perolehi pengesahan JAKIM.

Saya memang cerewet tang makan!

Sempat juga saya rekod review untuk produk awesome ni. Makan tu makan juga tapi pilih yang halal dan diyakini.



Alhamdulillah syukur. Saya ucapkan berbanyak terima kasih kepada Cik Siti Nurain yang mengusahakan halal mart jualan produk Muslim serta menghasilkan sos pencicah Bonda Ku yang anak-anak saya cukup suka.

Bukan hanya cicah dengan popiah saja tapi bermacam jenis kuih lain juga dia nak cicah! Penangan sos pencicah Bonda Ku.


***



Untuk pembelian boleh hubungi:



Cik Siti Nurain

011 1027 2858 atau 012 628 1876



Delivery seluruh Malaysia


***





Selepas ni memang saya akan cari mee kuning Delimaz kerana kualitinya, terjamin halal dan sememangnya sedap serta enak. Pastikan anda juga pilih yang terbaik!



***

Saya sendiri telah ke kilangnya sebelum bersetuju memilih produk ini untuk memborong dan menjualnya.

- Cik Siti Nurain

***


Produk sebegini kadangkala lebih lazat dan berkualiti dari jenama-jenama besar yang biasa kita tengok iklan di tv. Pilih hanya yang terbaik untuk keluarga tersayang lebih bahagia.

- Saiful Nizam, pengasas Success Magnet Business Circle

P/s: Ini adalah review produk untuk ahli group Success Magnet Business Circle. Pastikan anda tidak ketinggalan menyertai group positif ini.

Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan