MACAM MANA NAK TENANGKAN BABY YANG MENANGIS? IBU AYAH WAJIB TAHU!


Ibubapa mana yang mahu biarkan anak kecilnya menangis? Ibubapa mana yang tidak runsing bila anak kecilnya merengek tanpa henti? Ibubapa mana yang senang hati bila anak kecilnya tak dapat tidur nyenyak dan tak tenang?

...

Kalaulah produk ini ada 13 tahun dulu..

Saya yakin. Bukan anakanda je tenang, malah ayahanda, ibunda, atukanda, nenekanda, pakcikanda, makcikanda, dan kucinganda pun tenang.

Kenapa 13 tahun dulu? Jom kita flashback ke tahun 2004 bulan Ogos, selepas 21hb. Itu adalah saat saya melalui pengalaman sebagai seorang ayah.

Pengalaman manis.

Tapi bukanlah bermaksud tiada yang masam. Cuma ia tetap jadi pengalaman penuh makna untuk saya.

Bayangkan..

Pada usia 24 tahun saya dikurniakan baby girl selepas 2 tahun menunggu. Happy sangat! Tapi.. Saat itulah bermula saya tak cukup tidur, tak cukup rehat dan keletihan.

Puncanya apabila si kecil comel kesayangan saya sukar untuk tidur malam. Bermacam cara saya cuba dan cuba. Petua orang tua-tua juga pelbagai sudah dibuat tapi dia nangis dan nangis sepanjang malam.

Dah macam Ahmad Albab! Saya dah macam Syawal. Hal ini berlarutan hampir 4 bulan hinggalah saya berpindah ke Abu Dhabi kerana mendapat tawaran kerja di sana.

Fast forward..

Kini saya sudah ada 5 orang cahaya mata. Yang paling kecil baby boy lasak berusia 1 tahun 3 bulan. Rupa-rupanya dia ada persamaan dengan kakak sulong.

Kerap menangis.. Dan kali ini saya sangat bertuah kerana sudah ada penenang si kecil. Kebetulan dengan musim hujan yang tak menentu ni, si kecil batuk berkahak.

Alhamdulillah.. Apabila saya sapukan Minyak Tenang Anakanda jenama Ning Salmah, si kecil lega dan tidur lena. Ayahanda tidur lena, bonda tidur lena, nenda tidur lena, kakak abang pun tidur lena.

Sesuai sangat dengan nama produk. Selain batuk dan melegakan kahak, Minyak Tenang Anakanda juga boleh digunakan untuk masalah kembung perut, sembelit dan juga lenguh badan.

Sapu je beberapa titis, insyaAllah melegakan. Saya diperkenalkan kepada produk ni oleh Puan Ralifahnur Masnan. Beliau merupakan stokis produk hebat Ning Salmah dan salah seorang ahli group Success Magnet Business Circle di Telegram.

Puan Ralifah juga asalnya adalah pengguna produk sahaja kemudian dia mencuba untuk menjual produk ini kerana kebaikannya cukup memuaskan hati.

Oh ya! Ada satu lagi produk. Powder Mulus Anakanda, juga keluaran oleh Ning Salmah. Yang ini memang kira sepasang dengan Minyak Tenang Anakanda.

Jika anak ada masalah ruam lampin, ruam panas atau terkena demam campak.. Boleh gunakan Powder Mulus Anakanda untuk bantu melegakannya. Cukup bagus!


Kalau nak tahu, saya gunakan untuk seisi keluarga. Saya nak cadangkan mereka ubah nama.. Minyak Tenang Sekeluarga dan Powder Mulus Sekeluarga! Haha. Saja gurau. Tapi memang berkesan dan si kecil tak lagi merengek menangis kerana produk Ning Salmah membantu melegakan dengan pantas.

Saya juga kagum dengan packaging produk Ning Salmah. Memang high-class dan sesuai sangat dijadikan sebagai hadiah.

***

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan produk ini, sila berhubung dengan:


Puan Ralifahnur Masnan
016-618-5677


Minyak Tenang Anakanda
100ml hanya RM53 sahaja
50ml hanya RM39 sahaja

Powder Mulus Anakanda
Hanya serendah RM19 sahaja

***



Anda ada anak kecil? Set produk Ning Salmah ini pasti sangat membantu menenangkan si kecil serta melegakannya dari masalah-masalah ruam dan sebagainya.



Kasihi keluarga tersayang, berikan mereka hanya yang terbaik!

Totally recommended!
- Saiful Nizam, pengasas Success Magnet Business Circle

P/s: Ini adalah review produk untuk ahli group Success Magnet Business Circle. Pastikan anda tidak ketinggalan menyertai group positif ini.

Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan