(Video & 5 Gambar) Wu Yongning daredevil pelagak ngeri ini mati jatuh bangunan aksi stunt gagal


Gempar bila aksi Wu Yongning yang terkenal dengan keberaniannya memanjat bangunan tinggi tanpa sebarang alat keselamatan akhirnya tewas selepas terjatuh dari bangunan setinggi 62 tingkat di Huayuan International Centre China.






Kematian lelaki ini memang sudah dijangkakan selepas tersebarnya rumours kerana Wu Yongning tidak lagi upload apa-apa video selepas 8hb Disember 2017 yang lalu.



Memang mengerikan! Selepas membuat aksi pull-up, Wu Yongning mengalami masalah untuk naik semula hingga membawa kepada kematiannya.



Berdasarkan kepada polis, mereka percaya Wu Yongning mati serta merta. Bangunan Huayuan International Centre hanya dibuka kepada umum sehingga tingkat 44 sahaja.


Ini bermaksud Wu Yongning telah memanjat baki lebih 20 tingkat lagi untuk naik ke tingkat teratas lokasi dia merekod video terakhirnya.

Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan