Dua beradik dari Alor Setar teruskan impian, khimar Aara jadi inspirasi tanda kasih


Kasih sayang adalah perkara yang paling bermakna dan berharga dalam hidup. Lebih lagi kasih sayang keluarga tercinta. Itulah yang jadi sumber kekuatan dua beradik yang berasal dari Alor Setar ini untuk meneruskan usaha gigih arwah kakaknya dalam bidang perniagaan.

Itulah cinta.

Atikah Hasnan dan Adawiyah Hasnan bertekad untuk meneruskan legasi perniagaan pakaian muslimah yang menggunakan jenama AARA EXQUISITE.

Yang terbaru mereka melancarkan produk terbaru iaitu KHIMAR AARA yang memang cukup cantik dan membuatkan wanita kelihatan lebih anggun.



Ternyata hasil cetusan kreatif dari dua beradik ini boleh dibanggakan dan menepati citarasa yang unik. Harganya pun mampu milik, apatah lagi jika dijadikan hadiah untuk yang tersayang.

Koleksi khimar Aara RM69 ini didatangkan dalam 5 warna pilihan iaitu cream, soft grey, kelly green, cinnamon dan cerulean blue yang pastinya melengkapi untuk semua acara. Bidang 60 inci membuatkan pemakainya kelihatan ayu dan menyerlahkan ciri seorang muslimah. Mereka memilih menggunakan material Italian Cerruti Chiffon yang amat selesa, senang untuk iron dan tak mudah kedut.




Untuk pembelian bolehlah ke
www.aara.com.my


Anda juga berpeluang untuk menjadi dropshipper produk laris mereka. Peluang untuk berniaga tanpa mengeluarkan modal, hanya usaha promosi sama ada di Facebook, Instagram & Whatsapp. Hubungi +6016-447 7159

Bimbingan akan diberikan.



Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan