Ada masalah semput? Lihat bagaimana keluarga ini mengatasinya!

Semput bukanlah masalah yang boleh dibiarkan berlarutan. Ia akan semakin kritikal malah boleh membahayakan nyawa jika tiada tindakan diambil untuk menyelesaikannya.

Lelaki dari Senai, Johor ini juga alami masalah yang sama. Ramai ahli keluarganya mempunyai masalah semput yang menjadi lebih kronik sekiranya terdedah kepada udara berhabuk dan berdebu.

Kawan-kawan..

Hargai keluarga kita. Jangan biarkan mereka terdedah kepada bahaya kesihatan yang boleh buatkan mereka merana seumur hidup.

En. Fazli dari Senai ini telah buat tindakan bijak! Mak mertua dah lama semput, anaknya yang berusia 15 tahun juga ada masalah sama. Kini selepas memilih untuk hirup udara lebih bersih di dalam rumahnya, masalah semput tidak lagi seteruk dulu.

Bayangkan jika terpaksa kerap bawa ahli keluarga ke klinik untuk sedut lendir akibat semput dari udara persekitaran yang kotor? 

Pastinya pengalaman yang tidak menyeronokkan!





Kak Gee telah membantu ramai orang untuk perbaiki kualiti kehidupan dan kesihatan keluarga mereka.

Penapis udara Storm dari Coway ini mungkin penyelesaian terbaik kepada masalah udara persekitaran dalam rumah yang kotor berdebu dan penuh habuk.

Lebih lagi jika anda ada haiwan peliharaan seperti kucing. Bebaskan udara dalam rumah anda dari bulu-bulu kucing yang bersepah. Anak takde sakit boleh jadi sakit jika dibiarkan.



Selain dari penapis udara, Coway juga membantu keluarga anda untuk lebihi sihat dengan pilihan penapis air yang menghasilkan air bersih untuk anda minum seisi keluarga.

Ini ialah Puan Hawa dari Sri Saujana Kota Tinggi, Johor. Beliau menjaga cucu kesayangan. Apabila ada Penapis Air Neo dari Coway, semua urusannya jadi lebih mudah.

Tak perlu lagi bersusah payah nak masak air untuk bancuh susu, semuanya tersedia. Meringankan beban seorang nenek yang menyayangi cucunya.

Dengan tuntutan tanggungjawab yang tinggi, Coway membantu anda menjimatkan masa :) Baguskan begitu?




Sekiranya anda mahukan offer terkini pemasangan produk Coway, boleh hubungi Ratu -W- Coway (Puan Fauziah Sheikh Ismail - Kak Gee) untuk maklumat terbaru berkenaan promosi seluruh Malaysia.

Coway juga mempunyai beberapa lagi produk unik dan hebat tentunya memberikan kelebihan kepada kualiti kesihatan anda seperti:


  • Mandian Spa Garam
  • Pakej Combo Air Purifier Storm + Water Filter Villaem


Serta banyak lagi. Klik wasap di bawah ya:






Coway juga menyediakan servis berjadual untuk memastikan pelanggan sentiasa mendapat kualiti terbaik untuk keluarga.



Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan