Nenas membunuh? Para wanita patut ambil tahu untuk kebaikan

Jangan terkejut pulak! Nenas pun sudah jadi agen pembunuh untuk para wanita.

What?


Teruskan membaca..

Menjaga kecantikan memang jadi rutin keperluan para wanita. Iyalah.. Siapa yang tak nak cantik berseri glowing from the inside kan?

Tapi akibatnya membuatkan para wanita mencuba pelbagai cara dan natijahnya terdedah kepada penggunaan bahan kimia yang beracun. Apa terjadi seterusnya? Dah banyak kes..

Jadi apa kaitan dengan nenas?

Nak ceritalah ni:)


Jerawat, kulit kusam, berparut, jeragat,whitehead dan seangkatan dengannya memang boleh buatkan kita rasa rendah diri dan tidak berkeyakinan.

Lagi - lagi kalau yang bersuami. Memang rasa takut takut suami cari yang lain. Nak belai muka sendiri pun rasa malas apatah lagi si jantung hati.. Kan?

Pilihan terbaik untuk selesaikan masalah kulit ialah dengan BUAH NENAS! Haa.. Jangan terkejut ya. Buah nenas telah diformulasikan menjadi krim dan membantu MEMBUNUH MASALAH KULIT ANDA!

Krim Nenas ialah krim untuk merawat kulit dari akar umbi tanpa memberi kesan yang berbahaya dan membuatkan anda tampil lebih cantik secara semulajadi. Ia diekstrak dari buah Nenas dan 100%  organik.

Anda sebagai wanita yang inginkan kecantikan jangan biarkan masalah seperti di atas terus menyelubungi diri.

Krim Nenas adalah pilihan tepat untuk anda bagi menyelesaikan masalah wajah kulit dan untuk tampil cantik dan anggun. 

Wanita dengan kecantikan berpisah tiada.. Setuju? :) Jadi pilih yang lebih selamat dan terbukti berkesan.



Krim Nenas Nirmala Sari ini telah membantu ribuan wanita untuk mendapatkan kulit yang lebih sihat. Takkan nak biarkan je jerawat apa bagai semua tu hidup subur kat muka kita kan?


Tak perlu nak keluarkan belanja ratus-ratus ringgit untuk dapatkan wajah bebas masalah.. Krim Nenas ni bukannya mahal mana, tak habis pun RM20 untuk 1 Krim Nenas.

Untuk pembelian boleh hubungi Puan Aida. Beliau mengusahakan jualan Krim Nenas kerana dia sendiri dah gunakan dan dapat hasil yang membuatkan beliau tersenyum puas hati.

------

Saya beriya iya promo krim nenas ni sebab memang saya sendiri yang pakai. Dan saya memang sgt2 puas hati sebab kulit muka saya dulu bermasalah dan skg dh ok.

- Puan Aida




------

Untuk melihat testimoni terbaik boleh klik https://www.facebook.com/aida.zulkefle 

atau klik www.wasap.my/60139694251 

Sementara tu tengok lagi beberapa testimoni Krim Nenas ni ya.







AWAK BILA NAK BUNUH SEGALA BAGAI MASALAH KULIT TU? KE NAK SIMPAN BUAT KENANGAN? :)

KITA TANYA JE.. JANGAN MARAH!




Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan