Manusia syaitan! Kes rog0l dan bunuh di Muar


Cahaya mata lelakinya baru berusia empat bulan dan pastinya kini belum mengerti ibunya sudah tiada, dibunuh manusia bertopengkan syaitan, semalam. Dalam kejadian kira-kira 7 malam, kerani Sekolah Agama Sungai Raya di Bukit Pasir, Muar dekat sini, Nurul Shahira Mohamed Yatim, 29, dipercayai dirogol sebelum dibunuh di rumahnya di Sungai Terap.

Mayatnya ditemui polis terbaring dalam keadaan separuh bogel di depan pintu bilik selepas polis membuat pemeriksaan sejurus aduan jiran mangsa yang mengesyaki sesuatu apabila mangsa tidak keluar rumah, kira-kira 7 malam.


Polis yang tiba di lokasi kejadian mendapati enjin kereta dipercayai milik mangsa tidak dimatikan, manakala pintu kereta bahagian pemandu terbuka.

Mangsa dipercayai dijerut sehingga mati dan dipercayai turut dirogol dan barangan berharga milik mangsa termasuk dokumen pengenalan diri serta telefon bimbit didapati hilang.

Bagaimanapun, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Johor, Senior Asisten Komisioner Kamarul Zaman Mamat yang mengesahkan kejadian itu berkata, mangsa belum disahkan dirogol.

Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan