DIY Cara Tangani Cermin Kereta Retak Yang Murah Dan Mudah


Apabila cermin kenderaan retak mesti ia akan menyebabkan penglihatan anda terhalang atau terganggu ketika memandu.

Andai berlaku perkara seperti ini, ramai yang ambil memutuskan untuk membeli cermin yang baru kerana risau kejadian tidak dingini terjadi.

Namun tidak ramai yang tahu masih ada cara lain yang boleh dicuba yang tidak menggunakan wang yang tinggi jika dibandingkan dengan menukar cermin baru atau untuk mengklaim insurans untuk cermin yang merekah itu.

Dengan hanya menelan belanja kurang dari RM20, anda sudah boleh mendapatkan DIY Windshield Repair KIT. Cara menggunakannya juga agak mudah kerana tidak memerlukan kepakaran apa-apa melainkan sedikit usaha, dan apa yang penting anda boleh cuba sendiri di rumah.

Tonton video di bawah dan ikuti satu per satu langkah yang ditunjukkan, sangat mudah. Tambahan lagi bahan-bahan yang digunakan juga mudah didapati di kedai hardware dengan harga yang sangat murah.


Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments :

  1. Wind Autoglass Supplies

    Semua syarikat insurans diterima.
    Percuma Tint film Berjenama

    untuk maklumat lanjut sila layari

    blog
    www.cerminkereta.my
    Website Rasmi
    www.autoglass.com.my
    facebook
    https://www.facebook.com/CerminKeretaWindscreenz

    BalasPadam