Cara buat duit online menggunakan 8Share

Anda mungkin sudah ada blog, akaun Facebook, Twitter atau Instagram tetapi sudahkah anda gunakannya untuk menjana pendapatan sampingan? Ada cara mudah untuk lakukannya tanpa menjual produk sekadar membantu promosi hebahan dari 8Share sahaja.

Setiap klik yang anda berjaya perolehi mungkin bernilai sekitar RM0.20 dan 50 klik bernilai RM10 dalam sekelip mata. Ini bukanlah skim cepat melingkup atau skim apa-apa sekadar satu sistem referral yang menyediakan imbuhan kewangan dari sumbangan anda menghebahkan info tentang 8Share dan kandungannya.

Anda mungkin pernah dengar Nuffnang dan sebagainya maka 8Share adalah yang terbaru. Segera ambil kesempatan untuk mendaftar PERCUMA! Klik gambar dibawah untuk mendaftar.

 Klik sini untuk daftar!
Klik Sini Sekarang!

Apa yang anda perlu lakukan?

Login ke dashboard 8Share, daftar serta verify dan mula kongsikan tawaran terbaru dari mereka kepada laman sosial anda seperti Facebook, Twitter atau Instagram dan blog. Jadi jangan buang masa lagi, segera bertindak!

Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan