Rayuan meringankan beban rawatan adik Imran Hakimi jantung berlubang

Dari fb Proff Faizul
Viralkan utk membantu meringankan beban keluarga ini..


Assalamualaikum. Dengan rasa rendah diri saya ingin memohon bantuan kewangan daripada anda semua untuk membiayai kos perubatan dan pembedahan jantung anak lelaki sulung saya Imran Hakimi bin Mohd Faizat yang berusia 2 bulan 22 hari (lahir pd 04/06/15).

Anak saya menghidap penyakit jantung berlubang kini berada di Hospital Sultan Haji Ahmad Shah Temerloh, Pahang dan berada pada tahap paling kritikal saat ini.


Imran Hakimi perlu membuat pembedahan jantung secepat yang mungkin tetapi memerlukan dana RM100,000.00 untuk membiayai kos pembedahan dan rawatan.

Sehubungan dengan itu, sesiapa yang ingin menghulurkan apa jua jenis bantuan termasuk bantuan kewangan
boleh menyalurkan sumbangan anda pada akaun Maybank saya iaitu Ayah kepadanya di akaun:

Maybank
New Acc No : 556020059396
Mohd Faizat Bin M.Noor

Anda juga boleh menghubungi saya di talian 016-9529930 untuk sebarang pertanyaan.
Mohon jasa baik anda untuk viralkan. Terima kasih.

Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan