Artis wanita berkemban mengundang diri untuk diperkosa

Trend berkemban tayang lurah dan ketiak ni agaknya dah jadi kebiasaan artis melayu yang baru nak naik kot ye..? Dorang mungkin ingat dengan pakai macam tu, populariti dorang akan cepat meningkat khususnya dikalangan pengarah drama..

Nasib baik.., ada je tawaran berlakon datang dari pengarah yang tergoda bila tengok ketiak serta lurah yang dorang pamerkan.. Kira jackpot lah kannn..., modal ketiak je boleh dapat projek berlakon..

Malangnya artis melayu sekarang ni lupa bahawa dorang tu beragama Islam.. Lebih teruk lagi.., dorang ingat dorang tu sebenarnya orang putih dan berlakon di Hollywoood..

Sebab tu ada sebilangan besar artis melayu kita yang tanpa segan silu tayang segala lurah dan ketiak hitam masing-masing dengan alasan berfesyen.. Macam lah kalau pakai sopan sikit akan tertutup pintu rezeki dorang kannnn...

Ni lah artis melayu sekarang yang ada didalam industri tanahair.. Bakat lakonan tu tak lah bagus mana pun tapi lebih kepada menayang muka cantik dan aset tubuh je beb..

Lepas 2-3 tahun.., hilang la dari dunia seni sebab dah kawin dengan ahli korporat atau Menteri.. Tapi mereka sedar tak? Semua ini menaikkan nafsu syahwat lelaki apatah lagi dalam keadaan berkemban tayang semua lurah yang ada. Apakah mereka sengaja menarik perhatian dari lelaki hinggakan gagal kawal nafsu yang berkesudahan dengan adegan perkosa pula?

Salah satu respon berkenaan isu berkemban.
aloe vera: lurah ketiak tu lurah api neraka....ni awek ni perempuan tak tau malu...mak bapak pun anjing pada duit..tak kisah anak tonjol tubuh macam jalang,asal dapat duit...memalukan bangsa Melayu...menghina Agama Islam..hina Allah...hina maruah harga diri wanita Melayu beriman...semoga Allah balas azab pada setiap inci kulit kau yang terdedah tu didunia ini juga agar jadi ingatan pada kita semua....Allahu Akbar..

Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Komen