Cina ini KURANG AJAR! Ugut mahu kerjakan anak gadis Timbalan Perdana Menteri Malaysia

Dah melampau.

Nurulhidayah Ahmad Zahid

Itu yang boleh dikatakan tentang lelaki cina ini, Alvin Tan yang kini menetap di Amerika Syarikat selepas kes menghina agama Islam dan juga memaparkan gambar lucah kepada awam dengan bekas kekasihnya. Yang terbaru beliau memuatnaik satu posting di Facebook tentang anak gadis Timbalan Perdana Menteri Malaysia iaitu Nurulhidayah Ahmad Zahid.

Alvin Tan 陈杰毅: Holy mother-f*cking sh*t... My next goal in life is to f*ck Zahid Hamidi's daughter, Nurulhidayah Ahmad Zahid. She's so f*cking hot. Who gives a sh*t what she said about ‪#‎Bersih4‬? She's probably right anyway. Anyone wants to join me for a double-penetration of this sl*t? (I'll take the an*s okay, don't fight with me)

Ini benar-benar kurang ajar dan takde adab. Apakah perangai sebegini yang mahu dibanggakan oleh penyokong rasis DAP? Bukanlah menyebelah UMNO atau apa tetapi lebih kepada rasa tanggungjawab persaudaraan seagama.

Baca juga: Cina ini sangat biaDAP!

Semoga ada tindakan dilakukan untuk mengajar cina ini.

Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan