Kenapa bini Adlin Aman Ramli mengamuk? Ada kena mengena dengan AC Mizal


Radio Peace Y'all FM difahamkan tidak membayar gaji staff mereka. Paling terlibat secara langsung adalah Dato' AC Mizal kerana dia adalah orang penting dalam stesen radio berkenaan. Namun Dato AC Mizal menafikan hal tersebut, pun begitu Dato' AC Mizal juga mendapat sokongan dua selebriti iaitu Serina Redzuawan dan Emelda Rosemila yang juga menafikan perkara tersebut dan mengatakan berita itu adalah fitnah semata-mata!

Haihh siapa la yang bawak cerita macam ni..
Instagram Emelda Rosemila: Kepala hotak kau syed! Nak jadi wartawan jadi betul2,jangan bawak sikap pondan pastu memondankan citer yg kau tulis. Check betul2 kesahihan cerita yg kau nak tulis dgn org yg dituduh tu dulu betul2 baru publish kasi satu Msia tahu. @peaceyallfm mmg takde masalah dari dulu. Nie laa klu dah pondan jadi wartawan,jahanam cerita diputar belitkan. Becareful ya, ingat org boleh ambil tindakkan atas penulisan yg boleh menjatuhkan maruah dan reputasi seseorang. Wartawan bodoh. Sekolah mana dulu ek? @emyliaac #theothasideofemelda #icanbemean
Instagram Serina Redzuawan: MashaAllah..ini 1 fitnah yg tak berasas! Serina sebagai salah seorang Vj di @peaceyallfm menafikan sekeras kerasnya..kami semua di bayar gaji tepat pada waktunya..Dato Ac President kami sangat menjaga kebajikan semua staff dengan baik.Sabar lah Abgku..ramai yg cemburu atas kejayaan mu.Tolong jangan fitnah Radio kami.Ini tempat kami semua mencari rezeki untuk anak anak kami.


Dah terang lagi bersuluh. Sengaja wartawan tersebut bikin panas dengan tajuk yang menjatuhkan kredibiliti Dato' AC Mizal.

Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan