Himpun ramai-ramai sudahnya gaduh sesama Melayu!


Apa ke jadahnya berhimpun ramai-ramai kononnya nak tegakkan dan lindungi hak Melayu. Propa je lebih, bangsat! Sudahnya yang jadi isu ialah LAPAR.. DUIT MINYAK.. DUIT TAMBANG.. BELUM MAKAN!

Memalukan..

Perut lapar..perut lapar.. Makan belum ada lagi oii.. Duit tambang..duit minyak..duit makan..oiii..
Maruah apa yang nak dipertahankan dengan manusia macam ni? Betul-betul sampah perangai korang macam ni. Dah la kebanyakan peserta kena tipu untuk sertai perhimpunan.. yang datang pun memang level takde kerja nak buat! Semua nak subsidi. Korang tengok sendiri video ni :)

video

Dah serupa menghina diri sendiri dan bangsa Melayu! Apa kata netizen?

Khairy Fx UM: Aduh malu.. aku ingat memperjuangkan bangsa dan negara.. rupa2 nye turun berhimpun nak duit makan dan duit minyak... malu aku sebagai bangsa melayu...
Kana RE: Sabarlah..nasi goreng maslan belum siap lagi bro.. Haha
Bangsa India dan Cina pulak bagi nasihat kat malaun kebulur semua tu. Betul la bengap korang ni. Dia pulak yang kesian kat kita sedangkan tujuan berhimpun kononnya nak melindungi maruah Melayu.. phuiii!

Visvanathan Nair: Kesian orang Melayu dan maruah melayu. Sangat murah. Nilainya nasi bungkus air dan duit rm100. Ingatlah jangan gadaikan maruah bangsa sebegini. Malu malu.
Billy Ong: Hahaha....memang malu melayu....tengok tu! Sblum habis berhimpun nak tanya makanan pulak...memang memang malu melayu je baju merah ni....i dah katakan awal2 tadi, semua olang2 ni adalah sampah...dapatkan olang2 ini dari kaki lima....kesian ahmad mazlan, kesian ali tinju, kesian ali rustam, kesian najis....tak cukup pemimpin, mesti cari orang dari kaki lima...*tsk...*tsk....*tsk....
Akhirnya gocoh sesama sendiri.. tepuk dahi!



Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan