Manusia syaitan! Siapa sebenarnya David Rockefeller?


David Rockefeller adalah 'bos' di Amerika Syarikat. Dilahirkan di bandar New York dan merupakan anak bongsu kepada diktator syarikat minyak dunia iaitu John D. Rockefeller. Rockfeller juga mempunyai univerisiti sendiri disamping menguasai 70% telaga-telaga minyak di Arab Saudi, UAE dan Kuwait.

Rockefeller juga adalah pemegang hartanah terbanyak di seluruh dunia. Dikatakan juga di mana pun negara yang pernah mengalami perang akan ada tanah Rockefeller. Majalah Forbes juga mengandaikan 50% kekayaan dunia adalah milik Rockfeller. Manakala 50% lagi adalah kepunyaan Rothschild.

Rockefeller telah menubuhkan suatu pertubuhan berdaftar tetapi mempunyai misi sulit iaitu Trilateral Commission pada 1973. Pertubuhan ini lebih kepada berbentuk forum-forum ekonomi dan pembentangan kertas kerja. Tetapi sebaliknya ia berperanan menguasai ekonomi dunia melalui ahli-ahlinya.

Salah satu daripada 13 Syaitan garis keturunan yang memerintah dunia adalah keturunan Rockefeller. Hari ini, ada sekitar 190 ahli keluarga ini dengan nama Rockefeller dan tentu saja beberapa orang lain dengan nama terkini lainnya.

Tidak ada yang tahu berapa banyak yayasan milik Rockefeller. Mereka telah menyembunyikan di dalam rahsia dalam rahsia. Dianggarkan bahawa mereka mempunyai antara 200 dan beberapa ribu kepercayaan dan yayasan. David Rockefeller, penyembah syaitan masih sihat dan aktif berpolitik mengatur peperangan. Peperangan terbaru yg dicetuskan adalah perang antara Arab Saudi & Yaman.

ANTARA PERANAN ROCKEFELLER

  1. Pengaruh mereka dan kawalan membantu menentukan siapa yang akan mendapat publisiti di majalah berita utama, dan di televisyen.
  2. Mereka memberikan bahagian besar wang untuk seminar di Negara Amerika yang perlu untuk beroperasi.
  3. Mereka memberikan bahagian besar wang yang perlu di universiti untuk beroperasi. Pendidikan mempengaruhi nilai-nilai agama bangsa kita.
  4. Mereka menyediakan dana besar untuk pelbagai pertubuhan keagamaan.
  5. Pengaruh mereka telah menyumbang terhadap pelbagai pertubuhan anti-Kristian.
  6. Mereka langsung membantu mengendalikan kumpulan-kumpulan agama tertentu seperti Lucis Trust.

Pengaruh Rockefeller ini bersifat halus.Mereka membantu secara terus mengendalikan kumpulan-kumpulan agama tertentu seperti Lucis Trust. David Rockefeller adalah sebahagian daripada pengurusan Lucis Trust.

SEJARAH PALESTIN

Kaitan sejarah Palestin dengan Rockefeller dapat dilihat pada peristiwa penting berikut:

  1. Pertemuan minyak di tanah Arab 1914 dan Perang Dunia Pertama 1914.
  2. Deklarasi Balfour 1917 dan penyertaan Amerika bawah Woodrow Wilson 1917.
  3. Tamat Perang Dunia Pertama dan tertubuhnya Liga Bangsa-bangsa 1919 dan pemberian Palestin pada British 1922.
  4. Perang Dunia Kedua oleh Nazi 1939 dan perpindahan Yahudi dalam Aliyah Bet 1934-1948.
  5. Tamat Perang Dunia Kedua dan tertubuhnya Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu 1945 dan pengisytiharan dua negara di Palestin 1947.
  6. Perang Arab-Israel 1948 dan Israel sebagai anggota PBB pada 1949.


Kaitan Rockefeller dalam kronologi di atas adalah seperti berikut:

  1. Standard Oil tidak mahu monopoli mereka dipecahkan selepas minyak dijumpai di tanah Arab 1914 dan Perang Dunia Pertama 1914 juga dipanggil sebagai "Perang Minyak".
  2. Penajaan Rockefeller dalam Perang Dunia Pertama 1914 kepada kedua-dua pihak bersekutu dan kuasa pusat melalui Rockefeller Foundation yang ditubuhkan setahun sebelum itu,1913.
  3. Pengaruh Standard Oil di Amerika dan kaitan dengan mendesak Presiden menyertai Perang Dunia Pertama melalui kumpulan "War Hawks" juga bantuan kewangan kepada Liga Bangsa-bangsa.
  4. Bantuan kepada Nazi untuk ekonomi Jerman oleh Rockefeller Chase Bank ."The Great Depression"1919 yang punya kaitan Rockefeller-Morgan itulah yang buat naiknya pengaruh Nazi di Jerman 1930.
  5. Bantuan kewangan kepada PBB malah tapak PBB di New York juga adalah ihsan Rockefeller.
  6. Pembelian tanah dan menaja pembinaan bangunan di Israel contohnya Muzium Arkeologi Rockefeller di Baitulmaqdis (1925)


PEPERANGAN PEPERANGAN YANG TELAH DIBIAYAI OLEH KELUARGA ROCKEFELLER

  1. Revolusi Perancis pada tahun 1789 telah dibiayai oleh keluarga Rockefeller melalui agen-agen mereka di dalam pemerintahan Freemason di Perancis.. revolusi ini dilakukan adalah semata-mata untuk menghapuskan pengaruh Gereja Katolik dan monarki Raja Louis XVI yang menjadi duri kepada pemerintahan Freemason Eropah dan meletakkan boneka mereka didalam Gereja Katolik..

    Akhirnya Perancis diisytiharkan menjadi sebuah republik pada September 1792 selepas Raja Louis XVI dihukum bunuh oleh ahli jemaah Dajjal atas arahan keluarga Rothschild.
  2. Peperangan Antara Duke of Wellington dan Napoleon 'Bonaparte Pada Tahun 1815 juga telah dibiayai oleh Keluarga Rockefeller dan kali ini Rockefeller membiayai kedua belah pihak Melalui James di Perancis (Napoleon) dan Nathan di England (Duke Of Wellington) agar peperangan ini dapat mengukuhkan cengkaman Rockefeller terhadap dua buah negara ini.
  3. Revolusi Amerika adalah satu pergolakan politik yang berlaku antara 1765 dan 1783 di Mana Tiga Belas Koloni di Amerika telah berpecah dari Empayar British dan membentuk Sebuah Negara bebas iaitu Amerika Syarikat..dan seperti biasa Keluarga Rockefeller & Rothschild yang telah membiayai revolusi ini..dengan menciptanya Amerika Syarikat, Keluarga Rockefeller telah berjaya menguasai Amerika Dengan sepenuhnya..kejayaan Yang terpenting bagi Sejarah Rockefeller.
  4. Pada Tahun 1917 Keluarga Rockefeller menjadi dalang utama di sebalik pembiayaan Revolusi Bolshevik. Tindakan ini akan berjaya meletakan komunisme sebagai gerakan utama dunia yg bermula di Russia..dan rancangan ini juga adalah untuk menghapuskan monarki T'sar Yang Menjadi musuh utama kepada penguasaan Keluarga Rothschild terhadap negara Russia.
  5. Perang dunia yg pertama adalah Perang Global yg telah berpusat di Eropah bermula Pada tahun 1914 dan berlangsung sehingga tahun 1918..dan Keluarga Rothschild telah menggunakan kekayaannya dari Lombong Lombong Berlian dari Afrika Untuk Melaksanakan Perang Dunia yg Pertama.

    Perang ini sebenarnya dilaksanakan agar dapat memerangkap dan menumbangkan Empayar Uthmaniyyah.
  6. Perang Dunia kedua telah dilaksanakan Pada Tahun 1939 sehingga tahun 1945 dan telah meragut hampir 90 JUTA nyawa dan kemusnahan teruk yang terjadi di Eropah.. Perang ini direncanakan supaya Keluarga Rothschild dapat mencipta Sebuah Negara Yahudi di Palestin Dengan Alasan Kaum Yahudi di Eropah Sedang ditindas dan dizalimi Oleh Hitler dari Jerman Yang kononnya Telah membunuh 6 juta Yahudi didalam Kem Kem tahanan..Holocaust ini hanyalah Satu PENIPUAN MEGA Yahudi Untuk mendapat Simpati dari Masyarakat dunia..Selepas Perang Dunia kedua banyak Lagi Perang Perang Kecil Telah berlaku dan Keluarga Rothschild adalah dalang peperangan ini..
  7. Pada Tahun 2001 dunia dikejutkan dengan Serangan pengganas terhadap Pusat Dagangan Dunia(WTC) di New York.. dan Serangan ini Telah menyebabkan Umat Islam difitnah Sebagai penganas dan dalang Serangan tersebut..tetapi Pada hakikatnya dalang sebenar Yang menyerang WTC New York adalah agen perisikan Mossad dan CIA Yang dibiayai Oleh Keluarga Rothschild..


Rancangan ini dilakukan agar imej Umat Islam dan Agama Islam dapat diburukkan Dengan sepenuhnya Oleh Ahli Jemaah Dajjal di Mata dunia.. dan dari kejadian ini keseluruhan Negara Yang dikuasai Oleh Jemaah Dajjal Telah melancarkan Perang Terhadap Negara islam dimana Afghanistan dan Iraq Telah Menjadi kambing hitam nafsu Ahli Jemaah Dajjal ini..sehingga Kini Perang ini Masih berlangsung Untuk menghancurkan Negara Afghanistan dan Iraq secara sistematik ..

Keluarga Rockefeller juga mempunyai ramai Agen-agen Untuk melaksanakan Rancangan Untuk Mereka, Supaya Keluarga Rockefeller dapat berada dibelakang tabir.





Share on Google Plus

SOTONG KICAP

Blog yang memaparkan informasi terkini berkaitan politik, hiburan, isu semasa dan sebagainya untuk tatapan semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang pandangan ataupun maklumat yang disediakan.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 comments :

  1. salam. sy ad jual buku2 berikut;
    1. Teori Konspirasi : Rothschild Yahudi Kepercayaan Dajjal; rm 26.00
    2. Teori Konspirasi : Rahsia Simbol Yahudi; rm 24.00
    3. Teori Konspirasi : Rahsia Yahudi Walt Disney; rm 34.00
    berminat nk daptkannya boleh pm/whatsapp sy laju2;
    017-2256654
    017-2256654
    017-2256654

    BalasPadam
  2. Sekadar teori masih tidak punya fakta.
    Nah. Saya sendiri ada faktanya tentang konspirasi mereka menggunakan kekuadaan nya melagakan yahudi dan arab. Bahkan melayu...

    BalasPadam
  3. Sekadar teori masih tidak punya fakta.
    Nah. Saya sendiri ada faktanya tentang konspirasi mereka menggunakan kekuadaan nya melagakan yahudi dan arab. Bahkan melayu...

    BalasPadam